وبسايتي براي تمام فصل هاي زندگي


وبسايتي براي تمام فصل هاي زندگي

جديد ترين مطالب سرگرمي گردشگري پزشكي رايانه


مانيتوري حرفه ا‌يي که وارونه مي‌شود

به تازگي يک شرکت تايواني به توليد صفحه نمايشي با نام P238Q دست زده است که 90 درجه تغيير وضعيت دهد و تصاوير را در حالت عمودي نيز به نمايش بگذارد.

اين مانيتور يک صفحه‌نمايش 23 اينچي با فن‌آوري نور ‌پس زمينه LED است که حداکثر از دقت 1080×1920 پيکسل پشتيباني مي‌کند.

تا اين جاي کار تفاوتي بين P238Q و صفحه‌نمايش هاي ديگر وجود ندارد اما از آن جايي که اين محصول در رده صفحه‌نمايش‌هاي Pro Art اين شرکت قرار مي‌گيرد، امکاناتي در آن تعبيه شده است که در کمتر محصولي از اين دست مي‌توان يافت.

بر‌اساس اطلاعات ارائه شده اين صفحه‌نمايش مجهز به پنل IPS‌ است که قادر است 100 درصد محدوده رنگي استاندارد sRGB را پوشش دهد که اين موضوع از اهميت بسزايي براي گرافيست‌ها و طراحان برخوردار است.

با وجود اين پنل زاويه ديد اين محصول به طور چشمگيري افزايش يافته است و کاربر به طور واقعي قادر است تصاوير را با کمترين ميزان تغيير رنگ در زاويه 178 درجه ( 89 درجه نسبت به خط عمود) در حالت افقي و عمودي ببينيد.

طبق ادعاي شرکت ايسوس براي افزايش کيفيت رنگ‌ها در اين محصولات دقت کاليبراسيون ارائه شده براي کاربر که توسط خود شرکت هم گارانتي شده است کمتر از 5 در Delta E است؛ Delta E يک عدد ساده است که تفاوت بين دو رنگ را نشان مي‌دهد. هرچه قدر اين عدد به يک نزديک‌تر باشد، تفاوت بين رنگ واقعي و رنگ در حال نمايش کمتر خواهد بود و رنگ‌ها واقعي‌تر به نظر مي‌رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: عليرضا | تاريخ: سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |